آموزش ایجاد حساب یاهو 100% تضمینی!!!!

سلام خدمت دوستای گلم...
چند وقتی میشه یاهو برا ایجاد حساب شماره موبایل میخواد و اسم کشور عزیزمون رو از لیست کشور ها حذف کرده!
ولی خوب!!!! یه راه پیدا کردم خودم هم امتحان کردم جواب داد اگه دقیق دنبال کنین راحته میتونین یاهو بسازین
روش کار اینطوریه که ما به جای شماره ی ایرانی شماره ی خارجی میدیم به یاهو...
بعد پیامک فرستاده شده رو از طریق یه سایت توپ میخونیم و کد ارسالی یاهو به سیم کارت رو وارد میکنیم...
دقیقا مثل تصاویر عمل کنین....


1- اول از همه وارد سایت یاهو شده و Sing Up رو میزنیم....

wysiwyg image

2- User name و نام و نام خانوادگی و پسورد دلخواه و تاریخ تولد و خلاصه همه چی به جز شماره موبایل رو وارد کنین....

wysiwyg image

3- خوب حالا رسیدیم به اصل کار!!!!
برید به سایت http://www.receivesmsonline.net/

http://receive-sms-online.com/

همونطور که میبینید چند تا شماره ی خارجی نوشته شده....
یکیش رو به دلخواه انتخاب کنین و روش کلیک کنین....
من اینجا دومی رو انتخاب کردم....


wysiwyg image



4-حالا پیش شماره ی انتخابی رو تو لیست پیدا میکنیم....

wysiwyg image

5-حالا بقیه ی شماره رو کپی کنید....
میتونید Create Account رو بزنید.....!


wysiwyg image

6-تو این صفحه Send SMS رو بزنید نترسید!!!

wysiwyg image

7- ممکنه Verification بخواد در این صورت حروف تصویر رو وارد کنید و Submit Code رو بزنید....

wysiwyg image

تموم شد!!!

wysiwyg image
دقت داشته باشید اینجا اصلا کد اس ام اس رو نخواست از من...(نمیدونم چرا قبلا ها میخواست!!!)
اگر هم خواست باید طبق زیر عمل کنید..... (نخواست هم چه بهتر!!!)


8- صفحه ای که توی http://www.receivesmsonline.net باز کرده بودید رو رفرش کنید....

تو جدول زیری توی متن پیام ها به دنبال چیزی شبیه به yahoo code بگردید
اون عدده رو توی یاهو وارد کنید و submit رو بزنید....
تموم شد!

wysiwyg image

اگه مشکل دیگه ای بود تو نظرات پیغام بدید...
:-)
کلیه ی حقوق مادی که نداره!!! ولی معنوی این اثر متعلق به POOYA!!!
کپی با ذکر نام مجاز است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد